Pomůcky proplacené zdravotní pojišťovnou
Naši klienti se často ptají, zda by bylo možné žádat pojišťovnu o proplacení NÁJMU, který uzavřeli u nás. Toto bohužel možné není. Pojišťovna Vám může uhradit konkrétní pomůcku od konkrétního dodavatele a v některých případech jsou pomůcky ve vlastnictví pojišťovny (např. repasované vozíky a lůžka). Rádi Vám s žádostí pomůžeme. Vybereme spolu nejdříve vhodný model pomůcky a poradíme Vám co a jak. U většiny pomůcek od pojišťovny dokážeme domluvit doručení k vám domů.
Informace o úhradě pomůcky zdravotní pojišťovnou je u každého produktu na našich stránkách. Pokud máte dotaz ohledně poukazů a proplácení, napište nám na [email protected].
Informace o úhradě pomůcky zdravotní pojišťovnou je u každého produktu na našich stránkách. Pokud máte dotaz ohledně poukazů a proplácení, napište nám na [email protected].
|
|
Nejčastější komplikaceTím, že každá pojišťovna postupuje jinak, stane se, že dokumenty se někde zpozdí. Častějším problémem bývá, že lékař "vytáhne starý katalog ze šuplíku" a napíše tam první kód produktu, který najde. Takový produkt může být nevyhovující, a proto vždy konzultujeme pomůcku s klientem a poradíme příslušný KÓD pro lékaře, abyste dostali tu pomůcku, kterou potřebujete.
|