TEL PO-PÁ 9-17 +420 606 280 550
​
nastaridoma.cz
  • Úvod
  • Pomůcky
    • Lůžko a příslušenství
    • Manipulační zvedáky
    • Vozíky a chodítka
    • Elektrické vozíky
    • Kyslík na doma
    • Pomůcky pro hygienu
    • Sebeobsluha a bezpečnost
    • Proplacení pojišťovnou
  • PRONÁJEM
  • Blog
  • Ceník služeb
  • Kontakty
  • Úvod
  • Pomůcky
    • Lůžko a příslušenství
    • Manipulační zvedáky
    • Vozíky a chodítka
    • Elektrické vozíky
    • Kyslík na doma
    • Pomůcky pro hygienu
    • Sebeobsluha a bezpečnost
    • Proplacení pojišťovnou
  • PRONÁJEM
  • Blog
  • Ceník služeb
  • Kontakty

Pomůcky proplacené zdravotní pojišťovnou

Naši klienti se často ptají, zda by bylo možné žádat pojišťovnu o proplacení NÁJMU, který uzavřeli u nás. Toto bohužel možné není. Pojišťovna Vám může uhradit konkrétní pomůcku od konkrétního dodavatele a v některých případech jsou pomůcky ve vlastnictví pojišťovny (např. repasované vozíky a lůžka). Rádi Vám s žádostí pomůžeme. Vybereme spolu nejdříve vhodný model pomůcky a poradíme Vám co a jak. U většiny pomůcek od pojišťovny dokážeme domluvit doručení k vám domů. 

Informace o úhradě pomůcky zdravotní pojišťovnou je u každého produktu na našich stránkách. Pokud máte dotaz ohledně poukazů a proplácení, napište nám na [email protected].
Picture

Jak a co žádat?

O pomůcku se žádá vždy u Vašeho lékaře, například u praktického lékaře (PRL), nebo u speciality jako je ortoped (ORT), neurolog (NEU), rehabilitační lékař (REH) a podobně. Lékař Vám vypíše POUKAZ na konkrétní pomůcku s příslušným KÓDEM. Pro některé pomůcky (chodítka, nástavce na toaletu) stačí poukaz. U dražších pomůcek musí Váš lékař odeslat Žádanku o schválení pomůcky reviznímu lékaři ve Vaší pojišťovně. 

Jak dlouho to trvá?

Na pomůcky, které není potřeba schvalovat, je potřeba jen vystavit poukaz/e-poukaz a do 2-3 dnů je hotovo. 
Pokud pomůcka podléhá schválení revizního lékaře, trvá celý proces přibližně 1 měsíc, někdy i více. 
Picture
Picture

Dokumenty

POUKAZ je vždy potřeba podepsat a odevzdat výměnou za pomůcku. E-POUKAZ není potřeba tisknout ani podepisovat. Pokud Vám pomůcku schválil revizní lékař, je potřeba mít i schválenou ŽÁDANKU. Pokud je pomůcka cirkulační (lůžko nebo vozíky vám pojišťovna vlastně půjčí) budete při převzetí podepisovat smlouvy. Každý lékař a každá pojišťovna má trochu jiné postupy, takže je lepší se vždy zeptat na váš konkrétní případ.

Nejčastější komplikace

Tím, že každá pojišťovna postupuje jinak, stane se, že dokumenty se někde zpozdí. Častějším problémem bývá, že lékař "vytáhne starý katalog ze šuplíku" a napíše tam první kód produktu, který najde. Takový produkt může být nevyhovující, a proto vždy konzultujeme pomůcku s klientem a poradíme příslušný KÓD pro lékaře, abyste dostali tu pomůcku, kterou potřebujete. 
Picture

Navigace

Úvod
Pomůcky
​Instalace
Blog
Náš tým
Kontakt
​Košík


Provozovna

Jankovcova 1055/13
170 00 Praha 7


Otevírací doba:
Po - Pá: 9-15
​

Společnost

Na Stáří Doma s.r.o.
Trojská 664/183a
171 00 Praha 7 (sídlo)

IČ: 09720359
​



Kontakt

všeobecné_podmínky_nájmu_v17.12.24.pdf+420 606 280 550
[email protected]

​Obchodní podmínky
Všeobecné podmínky nájmu