TEL PO-PÁ 9-17 +420 606 280 550
​
nastaridoma.cz
  • Úvod
  • Pomůcky
    • Lůžko a příslušenství
    • Manipulační zvedáky
    • Vozíky a chodítka
    • Elektrické vozíky
    • Kyslík na doma
    • Pomůcky pro hygienu
    • Sebeobsluha a bezpečnost
    • Proplacení pojišťovnou
  • PRONÁJEM
  • Blog
  • Ceník služeb
  • Kontakty
  • Úvod
  • Pomůcky
    • Lůžko a příslušenství
    • Manipulační zvedáky
    • Vozíky a chodítka
    • Elektrické vozíky
    • Kyslík na doma
    • Pomůcky pro hygienu
    • Sebeobsluha a bezpečnost
    • Proplacení pojišťovnou
  • PRONÁJEM
  • Blog
  • Ceník služeb
  • Kontakty

Pomůcky proplacené zdravotní pojišťovnou

6/28/2022

1 Comment

 
Pokud potřebujete pomůcku dlouhodobě a zvažujete její koupi, existuje možnost nechat si danou pomůcku proplatit pojišťovnou. Ta Vám buď uhradí konkrétní pomůcku od konkrétního dodavatele či v některých případech Vám poskytne pomůcku, která je ve vlastnictví pojišťovny (např. repasované vozíky a lůžka). 

Jak a co žádat?
O pomůcku se žádá vždy u Vašeho lékaře, například u praktického lékaře (PRL), nebo u speciality jako je ortoped (ORT), neurolog (NEU), rehabilitační lékař (REH) a podobně. Lékař Vám vypíše poukaz na konkrétní pomůcku s příslušným kódem. Pro některé pomůcky (chodítka, nástavce na toaletu) stačí poukaz. U dražších pomůcek musí Váš lékař odeslat Žádanku o schválení pomůcky reviznímu lékaři ve Vaší pojišťovně. 

Jak dlouho to trvá?
Na pomůcky, které není potřeba schvalovat, je potřeba jen vystavit poukaz. S poukazem v ruce můžeme pomůcku objednat a do 2-3 dnů je hotovo. 
(Pokud pomůcka podléhá schválení revizního lékaře, trvá celý proces přibližně 1 měsíc, někdy i více.)

Postup po získání poukazu
Poukaz je vždy potřeba podepsat a odevzdat výměnou za pomůcku. Pokud Vám pomůcku schválil revizní lékař, je potřeba mít i žádanku. Pokud je pomůcka cirkulační (lůžko nebo vozíky vám pojišťovna vlastně půjčí) budete při převzetí podepisovat smlouvy. Každý lékař a každá pojišťovna má trochu jiné postupy. Našim klientům s dokumenty vždy pomáháme.

Nejčastější komplikace
Tím, že každá pojišťovna postupuje jinak, stane se, že dokumenty se někde zpozdí. Častějším problémem bývá, že lékař "vytáhne starý katalog ze šuplíku" a napíše tam první kód produktu, který najde. Takový produkt může být nevyhovující, a proto vždy konzultujeme pomůcku s klientem a dodáme příslušný KÓD lékaři, abyste dostali tu pomůcku, kterou potřebujete. 

Rádi Vám s žádostí pomůžeme. Vybereme spolu nejdříve vhodný model pomůcky a poradíme Vám co a jak. U všech pomůcek od pojišťovny dokážeme zajistit doručení k vám domů.
1 Comment
Jaromír Stočes
6/8/2024 04:46:02 pm

Dobrý den mohu se vás zeptat zdali by mému tatínkovi kterému teď nedávno zjistili rakovinu plic zdali by mu pojišťovna proplatila oxygenerator ať se mu lépe dýchá a neustále nekasle děkuji za odpověď

Reply



Leave a Reply.

    Picture

Navigace

Úvod
Pomůcky
​Instalace
Blog
Náš tým
Kontakt
​Košík


Provozovna

Jankovcova 1055/13
170 00 Praha 7


Otevírací doba:
Po - Pá: 9-15
​

Společnost

Na Stáří Doma s.r.o.
Trojská 664/183a
171 00 Praha 7 (sídlo)

IČ: 09720359
​



Kontakt

všeobecné_podmínky_nájmu_v17.12.24.pdf+420 606 280 550
[email protected]

​Obchodní podmínky
Všeobecné podmínky nájmu